Μεταφραση

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

Πόσο πρέπει να διαρκούν τα διαλείμματα μεταξύ των σετ γυμναστικής για μεγαλύτερη μυϊκή ανάπτυξη

Τα πολύ σύντομης διάρκειας διαλείμματα μεταξύ των σετ γυμναστικής βάζουν «φρένο» στη μυϊκή ανάπτυξη, εξουδετερώνοντας ως ένα βαθμό την κοπιώδη προσπάθεια που έχετε καταβάλει στο γυμναστήριο.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, υπογραμμίζοντας ότι ο σωστός προγραμματισμός της προπόνησης είναι μια έξυπνη στρατηγική μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων από τη σωματική άσκηση.
AdTech Ad
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Experimental Physiology, τα πολύ σύντομα διαλείμματα μειώνουν την ένταση των βιολογικών διεργασιών που ελέγχουν τη μυϊκή ανάπτυξη.
Ένα σύντομο διάλειμμα διάρκειας ενός λεπτού μετριάζει την ανταπόκριση των μυών στη γυμναστική, αναφέρει ο Δρ Leigh Breen από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ. «Εάν ο στόχος είναι η μέγιστη δυνατή μυϊκή ανάπτυξη μέσω της γυμναστικής, ένα μεγαλύτερο διάλειμμα μεταξύ των επιμέρους σετ εξασφαλίζει περισσότερες πιθανότητες να επιτευχθεί η επιθυμητή μυϊκή ανταπόκριση», συμπληρώνει ο ερευνητής.
bigstock fitness sport bodybuilding a 91308269
Οι δοκιμές που πραγματοποίησαν ο Breen και οι συνάδελφοί του υπέδειξαν ότι ένα διάλειμμα διάρκειας πέντε λεπτών ενισχύει σε πολλαπλάσιο βαθμό το ρυθμό μυϊκής ανάπτυξης σε σύγκριση με ένα διάλειμμα διάρκειας ενός λεπτού.
Οι ερευνητές συνιστούν διαλείμματα τουλάχιστον 2-3 λεπτών, ειδικά στους «πρωτάρηδες», ώστε να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα μυϊκής ανάπτυξης από την προπόνηση με βάρη.