Μεταφραση

Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016

Η ασφάλεια των δεδομένων επηρεάζει την εμπιστοσύνη στις online συναλλαγές

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές, όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους.

Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές, πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα.

Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας, που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του.

Επίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι).

Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν, για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, οι εξειδικευμένες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τις τράπεζες να επιτύχουν υψηλά επίπεδα διατήρησης της πελατειακής τους βάσης, προστατεύοντας όχι μόνο τις online και τις mobile συναλλαγές, αλλά και την ακεραιότητα του brand τους.