Μεταφραση

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

Πόνοι στη μέση: Ποιες είναι οι κατάλληλες ασκήσεις

Εάν ταλαιπωρείστε από πόνους στη μέση, είτε λόγω της καθιστικής δουλειάς σας είτε λόγω κάποιου παλιού τραυματισμού, καλό είναι να κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών που σταθεροποιούν τον κορμό, όπως οι ραχιαίοι. 

Ωστόσο, κάποιες ασκήσεις μπορεί να εντείνουν το πρόβλημα και να πυροδοτήσουν κρίσεις πόνου.

Παρακάτω θα δείτε 5 δημοφιλείς ασκήσεις που κάνουμε είτε στο γυμναστήριο είτε στο σπίτι και ποιες από αυτές είναι κατάλληλες για τα άτομα που αντιμετωπίζουν πόνους στη μέση.

1. Κοιλιακοί

1koiliakoi
Οι κοιλιακοί, με τον κορμό να ανασηκώνεται σε γωνία 90 μοιρών με το πάτωμα, ενδέχεται να καταπονήσουν τους μεσοσπονδύλιους δίσκους, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και επίβλεψη από γυμναστική στη συγκεκριμένη άσκηση. Επίσης, οι κοιλιακοί είναι επιβαρυντικοί για τη μέση όταν πραγματοποιούνται με χρήση των μυών του ισχίου.

2. Ροκανίσματα

2crunches
Τα ροκανίσματα, με το σώμα να ανασηκώνεται σε γωνία 45 μοιρών από το πάτωμα, βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών της μέσης.

3. Κάμψη προς τα εμπρός

3kampsi
Η άσκηση αυτή ενδέχεται να επιβαρύνει τους μεσοσπονδύλιους δίσκους και τους συνδέσμους της σπονδυλικής στήλης.

4. Σχοινάκι

4sxinaki
Οι κραδασμοί που προκύπτουν κατά τα άλματα με σχοινάκι καταπονούν ιδιαίτερα τη μέση.

5. Ασκήσεις γιόγκα

5yoga
Ορισμένες στάσεις της γιόγκα μακραίνουν τη σπονδυλική στήλη και δυναμώνουν τους μυς που την περιβάλλουν, ανακουφίζοντας από τους πόνους της μέσης.