Μεταφραση

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών υλοποιεί εφαρμογή bot μέσω Messenger

O Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καινοτομεί σε διεθνές επίπεδο και εμπλουτίζει την εφαρμογή ATH Messenger -στο Facebook και στο Twitter- υλοποιώντας το Facebook Messenger bot.

Πρόκειται για το «έξυπνο πρόγραμμα» που διαβάζει γρήγορα την επικοινωνία του χρήστη, προσφέροντας περισσότερες υπηρεσίες και πληροφορίες αεροδρομίου σε πραγματικό χρόνο.

Αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας, οι χρήστες μπορούν πλέον εύκολα και άμεσα να συνομιλούν με το «έξυπνο» bot, αποκτώντας online ενημέρωση καθ’ όλο το 24ωρο για την πτήση που τους ενδιαφέρει, ειδικές προσφορές στα καταστήματα, δρομολόγια ΜΜΜ, υπηρεσίες στάθμευσης / e-Packing στο αεροδρόμιο κ.α.

Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, δήλωσε: «Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν ένα συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση. Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι μια εφαρμογή που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το smartphone μας, διότι, όσο θα εξελίσσεται, τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, θα είμαστε σε θέση να εκτελούμε όλα όσα θέλουμε μέσω του Facebook Messenger.

Στο αεροδρόμιο της Αθήνας επενδύουμε σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και για το λόγο αυτό ερευνούμε, επεκτείνουμε και δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το ATH Messenger bot είναι μία από αυτές. Το ATH Messenger είναι μία εφαρμογή, η οποία εκφράζει το πνεύμα της εποχής που ζητά ευκολία, διάδραση και άμεση πληροφορία».