Μεταφραση

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Οι Έλληνες αφιερώνουν 18 λεπτά τη μέρα για έρευνα περιεχομένου

Η Ericsson παρουσίασε για τρίτη συνεχή χρονιά τα αποτελέσματα για την Ελληνική αγορά της ετήσιας έρευνας Ericsson ConsumerLab TV και Media Report.

Η συγκεκριμένη μελέτη αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο, καθιστώντας την μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες έρευνες του είδους παγκοσμίως. Στην Ελλάδα το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές.

Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.


Πιο συγκεκριμένα, τα κυριότερα ευρήματα για την ελληνική αγορά, εκτός των παραπάνω, έχουν ως εξής:


• Ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή (συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, βίντεο, μέσω σταθερού Internet, θέατρο και σινεμά), αγγίζει τα 53 ευρώ ανά ελληνικό νοικοκυριό. Το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ αγγίζει τα 186 δολάρια ανά νοικοκυριό
• Η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%
• Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86% αν αναχθεί στην εβδομάδα
• Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: η παρακολούθηση αριθμού επεισοδίων μιας σειράς κατά βούληση, έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα. Ποσοστό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει μαραθώνιο τηλεθέασης σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, με το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό να κυμαίνεται στο 71%. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 86% για τις ηλικίες 16-34 (millennials), ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις.


Όπως δήλωσε η Μαρία Μπούρα, Υπεύθυνη Σχέσεων με την Πολιτεία και τις Ρυθμιστικές Αρχές και 

Επικοινωνίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης: «Μέχρι το 2020 θα δούμε περίπου το μισό του χρόνου θέασης παγκοσμίως να δαπανάται σε κινητά και φορητές οθόνες, επίσης το ήμισυ της προβολής θα δαπανάται σε υπηρεσίες περιεχομένου on-demand, και περίπου το ήμισυ των καταναλωτών θα είναι screen shifters ή mobility centrics. Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, για να μπορέσει ένας πάροχος περιεχομένου να είναι επιτυχής, χρειάζεται να ενθουσιάζει συνεχώς τον καταναλωτή με τέσσερις κυρίως τρόπους: να προσφέρει αδιάλειπτη εμπειρία σε όλες τις συσκευές, οπουδήποτε, εξατομικευμένη ανακάλυψη περιεχομένου, καθηλωτικό περιεχόμενο (ποιότητα εικόνας, επαυξημένα δεδομένα και δυνατότητα πρόσβασης σε όσο το δυνατόν περισσότερο αγαπημένο περιεχόμενο) και τέλος, συνεχή εξέλιξη της συνολικής εμπειρίας θέασης».