Μεταφραση

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016

Δείτε τι παρατηρούν οι άντρες και τι οι γυναίκες στις σέξι διαφημίσεις γυναικών

Το τι κοιτάζουν οι γυναίκες και οι άντρες σε μια διαφήμιση, ανακάλυψαν ερευνητές μετά από μελέτη που διεξήγαγαν. Η διαφορά μάλιστα είναι μεγαλύτερη, όταν πρόκειται για μια ημίγυμνη κυρία!


Το Eyetrackshop (γνωστό σήμερα ως «Sticky») και το Συμβούλιο Ιατρικής Έρευνας
παρακολούθησαν τις κινήσεις των ματιών 50 γυναικών και 50 ανδρών, όταν κοιτούν διαφημίσεις.

Παράλληλα με την αξιολόγηση του τι παρακολουθούσαν περισσότερο οι συμμετέχοντες, το Eyetrackshop κατέγραψε επίσης το χρονικό διάστημα που κοιτούσαν τη διαφήμιση και με ποια σειρά προτεραιότητας τα μέρη της διαφήμισης.

Ενώ είχαν προβλέψει ότι θα υπάρξει μια έντονη διαφορά, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι κοίταζαν τις αγγελίες με τον ίδιο τρόπο ανεξαρτήτως φύλου.

Οι ερευνητές όμως αποφάσισαν να ωθήσουν τι όποιες διαφορές υπήρχαν σε πιο απτά επίπεδα με τη χρήση επιλεκτικών ερεθισμάτων, κυρίως με εικόνες ημίγυμνων γυναικών και αυτοκινήτων.

Για να αποδείξουν σε ποιο μέρος της αγγελίας επικεντρώθηκε η προσοχή των ανδρών και των γυναικών, δημιούργησαν αυτούς τους χάρτες θερμότητας.

eyetrack-shop-hm

Δείτε τη σειρά με την οποία κοιτούν τα διάφορα μέρη της αγγελίας οι άνδρες και οι γυναίκες, όπως παρουσιάζεται εδώ:
visual-fixation-order

Και εδώ

yulyolui

Και για αυτοκίνητα
uiou