Μεταφραση

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2017

Οι 15 πιο... ψαρωτικές διαφημίσεις

Γιατί έχουμε κάπως όλοι μας ξεχάσει ότι η διαφήμιση, πάνω από όλα είναι τέχνη


Το κλειδί για την επιτυχία στη διαφήμιση είναι μια κάπως πιο ασυνήθιστη και δημιουργική προσέγγιση.

Η ιδέα όμως πρέπει να είναι απλή και συνοπτική.

Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν, ότι ο δείκτης μιας πετυχημένης διαφήμισης είναι όταν ο θεατής πει: «Θα έπρεπε να το είχα σκεφτεί εγώ αυτό!».

Για να είναι μια διαφήμιση επιτυχημένη δεν χρειάζεται να ξοδευτούν πάρα πολλά χρήματα. Αρκεί ένας έξυπνος κειμενογράφος και ένας ταλαντούχος creative director.

Ειδικά στα ποστερ που θα δούμε παρακάτω, προσθέστε και έναν γραφίστα με φαντασία και είστε έτοιμοι.

Το Bright Side συνέλεξε 15 πανέξυπνες διαφημίσεις που θα σας κάνουν να τις δείτε... 2 φορές για να τις καταλάβετε:


Διαφήμιση κρέμας για τα γόνατα!


Ένα Χάσκι και μια Καμήλα σχηματίζουν ένα Jeep!


Διαφήμιση για audiobooks, όπου σου λέει ότι μπορείς να έχεις τον Σέξπιρ στα ακουστικά σου!


Ανοιχτά τα μουσεία την νύχτα. Για αυτό και ο Βαν Γκογκ «παλεύει» να κρατήσει τα μάτια του ανοιχτά


Καμπάνια ευασιθητοποίησης για το πόσιμο νερό


«Άφησε έναν Σέρλοκ Χολμς και πάρε την Χιονάτη». Καμπάνια για πρόγραμμα ανταλλαγής βιβλίων


Το E = mc2 σχηματίζεται σαν γυαλιά οράσεως. «Αγόρασέ τα για να δείχνεις έξυπνος»


Καμπάνια για γατοτροφή όπου οι κονσέρβες είναι μισοανοιγμένες και μοιάζουν σαν γατίσια μάτια


«Ή το σήμα θα δεις ή το κορίτσι». Καμπάνια για την ασφαλή οδήγηση


Διαφήμιση για ακουστικά


Σαμπουάν «για όλους τους τύπους... μαλλιών


Διαφημιση για ακουστικά ξανά όπου σχηματίζεται το χαμόγελο


Ξυραφάκια


Διαφήμιση για... νεροτσουλήθρες


«Κάμερα, φώτα, πάμε». Διαφήμιση για προφυλακτικά όπου σχηματίζεται σαν κλακέτα σκηνοθέτη