Μεταφραση

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Πέντε τραγούδια για να κοιμηθείτε πιο εύκολα!

Η μουσική μπορεί να συνοδεύσει κάθε στιγμή της ημέρας μας, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουμε να πετύχουμε. 
Μας ανεβάζει όταν διασκεδάζουμε με φίλους, μας δίνει ρυθμό όταν γυμναζόμαστε ή μπλοκάρει τους ήχους του περιβάλλοντος όταν θέλουμε να συγκεντρωθούμε για να δουλέψουμε ή να διαβάσουμε.
Είναι δυνατό λοιπόν να τη χρησιμοποιήσουμε και ως «βοήθημα» στον ύπνο, καθώς επιλέγοντας τα κατάλληλα τραγούδια θα φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο χαλάρωσης.
Σύμφωνα με μελέτη που είχε δημοσιευτεί παλαιότερα στο περιοδικό Journal of Advanced Nursing, η χαλαρωτική μουσική για περίπου 45 λεπτά πριν τον ύπνο οδηγεί σε σημαντικές βελτιώσεις στη διάρκεια αλλά και στην ποιότητα του ύπνου σε διάστημα τριών εβδομάδων. Ο ύπνος των συμμετεχόντων, οι οποίοι ήταν μεγάλης ηλικίας (60-83 ετών), φάνηκε να βελτιώνεται σε εβδομαδιαία βάση, κάτι που υποδεικνύει ότι τα οφέλη της μουσικής λειτουργούν σωρευτικά. Τα ευρήματα αυτά ισχύουν όμως και για άτομα μικρότερης ηλικίας, όπως δείχνει μελέτη του 2008 που δημοσιεύτηκε στο ίδιο επιστημονικό περιοδικό. Στη δεύτερη μελέτη συμμετείχαν νέοι 19-28 ετών οι οποίοι αντιμετώπιζαν προβλήματα ύπνου και διαπιστώθηκε και πάλι βελτίωση χάρη στις 45λεπτες μουσικές συνεδρίες για διάστημα τριών εβδομάδων.
Αξίζει λοιπόν να δοκιμάσετε να νικήσετε την υπερένταση που σας στερεί ποιότητα ύπνου με τις παρακάτω 5 μελωδίες:
1. Weightless - Marconi Union
2. Clair de Lune - Claude Debussy
3. Canzonetta Sull’aria - Mozart
4. Nocturne in E flat Major Op.9 No.2 - Chopin
5. The Boxer - Simon and Garfunkel