Μεταφραση

Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

Τα Facebook Stories έρχονται στο desktop, αλλά ποιος νοιάζεται;Ένα χαρακτηριστικό στο οποίο το Facebook δίνει ιδιαίτερη σημασία για… άγνωστο λόγο, τα Facebook Stories, έρχονται και στο desktop. Μετά από την mobile έκδοση, τα Facebook Stories έρχονται και στην desktop έκδοση του κοινωνικού δικτύου, με τους κύκλους να εμφανίζονται στην πάνω δεξιά γωνία του News Feed και κάνοντας κλικ πάνω τους, εμφανίζεται η εικόνα και όλα τα πιθανά σχόλια που έχει ετοιμάσει ο κάθε χρήστης για την ιστορία του. Σύμφωνα με το Facebook, το νέο στοιχείο θα είναι σύντομα διαθέσιμο, χωρίς να ξεκαθαρίζει το πότε θα γίνει αυτό. Παραμένει το ερώτημα γύρω από το γιατί δείχνει το Facebook τέτοιο ενδιαφέρον για τα Stories, μιας και φαίνεται να είναι ελάχιστοι οι χρήστες που επιλέγουν να δημοσιεύσουν κάτι μέσω της πλατφόρμας αυτής. Αντίθετα, στο Instagram υπολογίζεται ότι 250 εκατομμύρια χρήστες επιλέγουν να δημιουργήσουν κάτι με μια αντίστοιχη υπηρεσία δημοσίευσης περιεχομένου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Mashable, το Facebook θέλει να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού για το Facebook Stories. Πρώτο το TechCrunch ανέφερε ότι τα Facebook Stories έρχονται στο desktop και το κοινωνικό δίκτυο δεν διέψευσε την πληροφορία, σημειώνοντας ότι το στοιχείο αυτό βρίσκεται σε πεδίο δοκιμών και σύντομα θα γίνει ευρέως διαθέσιμο.

Ένα χαρακτηριστικό στο οποίο το Facebook δίνει ιδιαίτερη σημασία για… άγνωστο λόγο, τα Facebook Stories, έρχονται και στο desktop. 

Μετά από την mobile έκδοση, τα Facebook Stories έρχονται και στην desktop έκδοση του κοινωνικού δικτύου, με τους κύκλους να εμφανίζονται στην πάνω δεξιά γωνία του News Feed και κάνοντας κλικ πάνω τους, εμφανίζεται η εικόνα και όλα τα πιθανά σχόλια που έχει ετοιμάσει ο κάθε χρήστης για την ιστορία του. Σύμφωνα με το Facebook, το νέο στοιχείο θα είναι σύντομα διαθέσιμο, χωρίς να ξεκαθαρίζει το πότε θα γίνει αυτό.

Παραμένει το ερώτημα γύρω από το γιατί δείχνει το Facebook τέτοιο ενδιαφέρον για τα Stories, μιας και φαίνεται να είναι ελάχιστοι οι χρήστες που επιλέγουν να δημοσιεύσουν κάτι μέσω της πλατφόρμας αυτής. Αντίθετα, στο Instagram υπολογίζεται ότι 250 εκατομμύρια χρήστες επιλέγουν να δημιουργήσουν κάτι με μια αντίστοιχη υπηρεσία δημοσίευσης περιεχομένου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Mashable, το Facebook θέλει να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού για το Facebook Stories.

Πρώτο το TechCrunch ανέφερε ότι τα Facebook Stories έρχονται στο desktop και το κοινωνικό δίκτυο δεν διέψευσε την πληροφορία, σημειώνοντας ότι το στοιχείο αυτό βρίσκεται σε πεδίο δοκιμών και σύντομα θα γίνει ευρέως διαθέσιμο.