Μεταφραση

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017

Οι Millennials συνεχίζουν να παρακολουθούν τηλεόραση

Οι Millennials εξακολουθούν να προτιμούν την τηλεόραση έναντι των άλλων μορφών προβολής περιεχομένου.

Μπορεί να ανεβαίνει η χρήση των ασύρματων μορφών προβολής τηλεοπτικού περιεχομένου και streaming όπως είναι το Netflix και το YouTube, αλλά η ηλικιακή ομάδα των Millennials δείχνει να εξακολουθεί να προτιμά την κλασική τηλεοπτική εμπειρία. Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν προκύψει από τις σχετικές έρευνες του Video Advertising Bureau (VAB), οι Millennials εξακολουθούν να ξοδεύουν μεγάλο ποσό του διαθέσιμου χρόνου τους παρακολουθώντας τηλεόραση, αντί να μπαίνουν σε κάποια από τις διαθέσιμες ψηφιακές πλατφόρμες streaming.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της VAB, τα άτομα που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα από τα 18 έως και τα 34 έτη ξοδεύουν περίπου 5400 λεπτά κάθε μήνα για να παρακολουθήσουν ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα. Τα YouTube, Instagram, Facebook και Netflix ακολουθούν σε προτίμηση του εν λόγω κοινού. Τα κορυφαία προγράμματα που επιλέγουν οι Millennials διαφέρουν σε είδος, ενώ στο YouTube επιλέγουν κατά κύριο λόγο να παρακολουθήσουν μουσικά βίντεο.

Παρόλο που η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ένα κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας, οι υπόλοιπες υπηρεσίες βρίσκονται σε άνοδο, με το 2017 να αποτελεί χρονιά ρεκόρ για την αποδοχή των υπηρεσιών online προβολής τηλεοπτικού περιεχομένου. Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο από τα δεδομένα της έρευνας της VAB είναι ότι οι Millennials επιλέγουν τις ψηφιακές πλατφόρμες, όποτε γίνεται προβολή διαφημίσεων στην τηλεόραση.