Μεταφραση

Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

Τρεις πανεύκολες ασκήσεις για να γραμμώσεις τα χέρια σου

Πώς θα εξαφανίσεις το λίπος μόνο με λίγες προπονήσεις. 

Εμείς οι γυναίκες πρώτα από όλα κάνουμε εκατοντάδες κοιλιακούς μήπως και αποκτήσουμε την επίπεδη κοιλιά των ονείρων μας και έπειτα ακολουθούμε τις ανάλογες ασκήσεις για γλουτούς. Τις ασκήσεις για τα χέρια συνήθως τις παραμελούμε είτε επειδή βαριόμαστε είτε επειδή δεν τις έχουμε σε προτεραιότητα!

Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Ήρθε η ώρα να λάβουμε δράση (σε σένα απευθυνόμαστε)! Βρήκαμε, λοιπόν, τρεις ασκήσεις που θα γυμνάσουν άψογα τα χέρια σου. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι δύο μικρές μπάλες γυμναστικής για χέρια. Αν δεν έχεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις για αρχή δύο μπουκαλάκια νερό.

Δες στην παρακάτω τις ασκήσεις και διάβασε επακριβώς πώς θα τις ακολουθήσεις!


Λύγισε τα χέρια, κόλλησέ τα πάνω στα πλευρά σου και φρόντισε οι αγκώνες σου να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών με το έδαφος. Χωρίς να ξεκολλήσουν από τα πλευρά ανοιγόκλεισέ τα μέσα έξω, μέσα έξω. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.


Δημιούργησε ένα Χ με τα χέρια σου μπροστά από το σημείο της κοιλιάς και έπειτα τέντωσέ τα προς το ταβάνι. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.



Κράτα την μπάλα ψηλά στο ύψος του κεφαλιού σου έχοντας τα χέρια λυγισμένα και τους αγκώνες να κοιτούν προς τα έξω. Πίεζε τα μπάλα προσπαθώντας να ενώσεις τους αγκώνες σου. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Υ.γ Δεν βαριόμαστε τώρα, γυμναζόμαστε!