Μεταφραση

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018

Μέχρι πόσες θερμίδες μπορείς να κάψεις με τη γυμναστική;

Δες πώς θα κάνεις σωστά τους υπολογισμούς σου!

Εάν βασίζεσαι στους fitness trackers για να δεις από πόσες θερμίδες απαλλάχτηκες ενώ γυμναζόσουν μάλλον θα πέσεις έξω, αφού οι περισσότεροι δεν υπολογίζουν σωστά τις καύσεις σου. Σύμφωνα με μελέτηαπό το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ των ΗΠΑ, η απόκλιση της μέτρησης των fitness trackers από την πραγματική είναι στην καλύτερη περίπτωση 27% και στη χειρότερη 93%!

Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να βιαστείς να πετάξεις από τη χαρά σου αν δεις πως έξαψες 500 θερμίδες κάνοντας διάδρομο…



Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η καύση θερμίδων
Το φύλο, το σωματικό βάρος, η ηλικία και το βάρος της μυϊκής μάζας είναι μερικοί από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν πόσες θερμίδες θα κάψεις κάνοντας μια συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Ενδεικτικά, σε ένα 45λεπτο μάθημα γιόγκα μια γυναίκα ηλικίας 35 ετών, με ύψος 1,62 μ. και βάρος 59 κιλά θα κάψει κατά προσέγγιση 185,85 θερμίδες, ενώ ένας άντρας 25 ετών, με ύψος 1,83 μ. και βάρος 82 κιλά θα κάψει περίπου 258 θερμίδες.
Πώς θα υπολογίσεις τις πραγματικές καύσεις σου
Όπως εξηγεί ο Pete McCall, εργοφυσιολόγος και πιστοποιημένος personal trainer, μια προπόνηση υψηλής έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 8 ή 9 στα 10) θα σε βοηθήσει να κάψεις 8 με 9 θερμίδες το λεπτό, ενώ μια προπόνηση μέτριας έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 6 ή 7 στα 10) θα σε βοηθήσει να κάψεις 4 με 5 θερμίδες το λεπτό.

Με έναν απλό υπολογισμό, μια 45λεπτη προπόνηση υψηλής έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 405 θερμίδων, ενώ μια αντίστοιχης διάρκειας προπόνηση μέτριας έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 225 θερμίδων.

Για να βελτιώσεις την αξιοπιστία του αποτελέσματος που σου δίνει ο fitness tracker σου, μην ξεχνάς να του «φορτώσεις» τα στατιστικά σου. Όσο περισσότερες πληροφορίες του δώσεις, όπως το ύψος, το βάρος και η ηλικία σου, τόσο πιο σωστές θα είναι οι μετρήσεις που θα σου δώσει.


Οι 20 κορυφαίες δραστηριότητες για να κάψεις θερμίδες
Στην παρακάτω gallery θα δεις ποιες είναι οι 20 δραστηριότητες που οδηγούν στη μεγαλύτερη καύση θερμίδων σε διάστημα μίας ώρας.

1. Μποξ: 800 θερμίδες

2. Σκουός: 748 θερμίδες

3. Κωπηλασία (σε λίμνη ή ποτάμι): 740 θερμίδες

4. Τρέξιμο στον δρόμο σε μέτρια ή μεγάλη ένταση: 700 θερμίδες


5. Κολύμβηση (ελεύθερο ή πεταλούδα): 680 θερμίδες

6. Ράγκμπι: 614 θερμίδες

7. Ποδόσφαιρο: 612 θερμίδες

8. Ποδηλασία σε γρήγορο ρυθμό: 604 θερμίδες


9. Ασκήσεις με βάρη σε συνδυασμό με αεροβική γυμναστική: 590 θερμίδες


10. Τρέξιμο σε διάδρομο: 580 θερμίδες


11. Χόκεϊ: 478 θερμίδες

12. Μπάσκετ: 475 θερμίδες

13. Τένις: 470 θερμίδες

14. Ζωηρό περπάτημα (με βάρος στην πλάτη, π.χ. σακίδιο): 406

15. Πιλάτες: 320 θερμίδες

16. Καταδύσεις: 274 θερμίδες

17. Κρίκετ: 272 θερμίδες

18. Σκέιτμπορντινγκ: 270 θερμίδες

19. Τραμπολίνο: 252 θερμίδες

20. Βόλεϊ: 240 θερμίδες