Μεταφραση

Τετάρτη, 16 Μαΐου 2018

5 tips για να αδυνατίσεις και εσύ που είσαι όλη μέρα στο γραφείο

Γιατί και οι εργαζόμενοι έχουν ψυχή.. και κορμί

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά το καλοκαίρι δεν έρχεται.. έφτασε. Είτε είσαι εργασιομανής, είτε απλά βρίσκεσαι πολλές ώρες εκτός σπιτιού και δεν μπορείς να φροντίσεις την διατροφή σου εμείς είμαστε εδώ για να σου δώσουμε έξυπνες και εύκολες λύσεις για να πάρεις άδεια και να κλείσεις διακοπές χωρίς το άγχος της παραλίας.

Ώρα για δοντάκια
Θα σου ακουστεί αστείο αλλά τι θα έλεγες αν κάθε φορά που έτρωγες κάτι βούρτσιζες τα δόντια σου; Ναι, στο γραφείο. Έτσι, κάθε φορά που θα θες να ενδώσεις σε ένα τσιμπολόγημα, η δροσερή σου αναπνοή θα σου θυμίζει ότι έχεις φάει αυτό που έπρεπε να φας.
Σπιτικά σνακ και φαγητό
Το πιο κομβικό σημείο της διατροφής σου είναι αυτό. Αν καθημερινά παραγγέλνεις στο γραφείο φαγητό απ’ έξω, ακόμα κι αν είναι μαγειρευτό, προσλαμβάνεις πολλές περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεσαι χωρίς λόγο. Προτίμησε το μαγειρεμένο από τα χεράκια σου φαγητό και αμέσως θα δεις μεγάλη αλλαγή. Παράλληλα, εφοδιάσου με μπάρες δημητριακών και γιαούρτια που θα καταναλώσεις στο δεκατιανό ή απογευματινό σου.


Προετοιμασία
Η πρώτη σκέψη που σου πέρασε από το μυαλό είναι ποιος ξυπνάει ακόμα νωρίτερα για να μαγειρέψει κιόλας; Η απάντηση είναι εσύ, αλλά δε θα ξυπνήσεις νωρίτερα. Το προηγούμενο βράδυ θα φροντίσεις να γεμίσεις τα τάπερ σου με τα αυριανά γεύματά σου και μόλις πας στο γραφείο θα τα βάλεις στο ψυγείο. Ούτε λιγότερος ύπνος, ούτε περισσότερες θερμίδες.
Νερό
Τι εννοείς ξεχνάς να πιείς νερό; Αν τοποθετήσεις ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό πάνω στο γραφείο σου και θα το βλέπεις συνέχεια και σιγά σιγά θα αρχίσεις να πίνεις πιο πολύ ασυναίσθητα. Μια ωραία ιδέα είναι να αγοράσεις ένα πολύχρωμο ή ωραία διακοσμημένο γυάλινο μπουκάλι, κάτι που θα στολίζει το γραφείο σου, θα θέλεις να το βλέπεις και θα κάνει boost στο μεταβολισμό σου ενώ εσύ.. κάθεσαι.

Φτιάξε μια τεράστια σαλάτα
Η καλύτερη (και η αγαπημένη μου) λύση. Σε ένα μεγάλο τάπερ βάλε από το προηγούμενο βράδυ διάφορα μαρούλια, σπάσε ένα παξιμάδι και κόψε δύο βραστά αυγά. Αν σου αρέσει ο τόνος ρίξε και μια κονσέρβα μέσα. Σε ένα μικρό βαζάκι βάλε λάδι, ξύδι, μουστάρδα, αλάτι, πιπέρι, σκόνη σκόρδου και νερό και ανακάτεψε καλά. Την επόμενη μέρα, στο διάλλειμά σου, ρίξε το μίγμα στη σαλάτα και απόλαυσε ένα άκρως χορταστικό και υγιεινό γεύμα.